اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
>>اخبار
پیگیری خواسته های بر حق اعضاءجامعه علوم آزمایشگاهیان کشور
گزارش دیدار هیئت مدیره با آقای مهندس فولادگر نماینده محترم شورای شهر اصفهان

                        download (2).jpg

 بسمه تعالی

درادامه پیگیری خواسته های بر حق اعضاءجامعه علوم آزمایشگاهیان کشور و به دنبال دیدار روزهای 13و14 آبان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،صبح روز پنجشنبه 7 آذرهیئت مدیره جامعه علوم آزمایشگاهیان استان اصفهان با هماهنگی قبلی  در محل دفتر نمایندگان شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پیدا کرده و با آقای مهندس فولادگر نماینده محترم مردم شهر اصفهان دیدار داشتند.

در این دیدار ابتدا آقای سید مصطفی هوشیاری تاریخچه ی مختصری از فعالیت های 5 ساله جامعه از قبیل تاسیس ،فعالیت های علمی و فرهنگی ،کمیته های علمی واشتغال و ...را برای ایشان بیان کرده و در پی آن به مشکلات موجود جامعه در استان اصفهان اشاره شد و در این مورد راهنمایی لازم وکمک ویاری ایشان را در استان خواستار شدند.

سپس آقای سید یداله طیبا طیبا دیگر عضو هیئت مدیره به قانون سختی کار وارتقاءبهره وری اشاره نموده و به اشکال موجود در قانون سختی کار و عدم ذکر کلمه کاردان وکارشناس در این قانون رایادآوری نمود ونیز در مورد قانون ارتقاءبهره وری و اینکه چرا از پرسنل زحمتکش آزمایشگاه در این قانون نامی برده نشده است و چرا با وجود سختی های فراوان وخطرات زیادی که این پرسنل را تهدید میکند در این قانون دیده نشده اند خواستار پیگیری ایشان در مجلس شورای اسلامی شد.

درپایان آقای محمد محسن حسینی بالام نیز به مشکلات موجود در ادامه تحصیل آزمایشگاهیان ومعلق ماندن ادامه تحصیل کاردانی  این رشته به دکتری اشاره نمود وهمچنین خواستار پیگیری ثبت سی ام فروردین بعنوان روز آزمایشگاه در تقویم رسمی کشور شد.

در پایان اعضاء هیئت مدیره از راهنمایی ایشان استفاده نموده و ضمن تشکر از این دیدار خواستار ادامه این دیدارها باایشان وسایرنمایندگان شهر واستان شدند.

 

۱۳۹۲/۹/۸
نظر شما درباره مطلب بالا

طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان