اوقات شرعی

دیکشنری
لینکستان
ارتباط با مدیر
 
>>اخبار
مراسم جشن گراميداشت روز علوم آزمايشگاهيان در کاشان برگزار شد

مراسم جشن گرامیداشت روز علوم آزمایشگاهی توسط جامعه آزمایشگاهیان بالینی دفتر کاشان و همکاری معاونت درمان دانشگاه، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان روز دوشنبه مورخ 8/2/93 در آمفی تئاتر مرکزی دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

دکتر محمد حسین اعرابی، با اشاره به ارتباط جامعه علوم آزمایشگاهی با عوامل بیماری زا و ریسک بالا در ابتلاء به بیماری های مختلف گفت: در صورت اعمال افزایش سختی کار به مشاغل مختلف، تعلق سختی کار به این قشر زحمتکش در اولویت می باشد. وی، با اشاره به فعالیت خوب جامعه صنفی آزمایشگاهیان بالینی کاشان تصریح کرد: فعالیت این انجمن صنفی می تواند به دانشگاه و دانشجویان در زمینه های علمی و اجتماعی کمک کننده باشد.

دکتر محمد علی دولتی، مدیر امور آزمایشگاهها ، در این مراسم با اشاره به فعالیت 50 مرکز آزمایشگاهی تحت پوشش دانشگاه اعم از خصوصی، دولتی و بهداشتی از زحمات کلیه کارمندان این مجموعه تقدیر کردند.

در این مراسم آقای مهدی سپهرنژاد مدیر جامعه آزمایشگاهیان بالینی دفتر کاشان در خصوص نحوه فعالیت جامعه آزمایشگاهیان بالینی کشور  و نحوه ثبت نام اعضای جدید توضیحاتی ارائه دادند.

در قسمت ورودی سالن کارت های عضویت صادر شده کشوری تحویل اعضای جامعه آزمایشگاهیان بالینی دفتر کاشان گردید و از تعداد 11 نفر از کارمندان آزمایشگاههای دانشگاه علوم پزشکی کاشان تقدیر شد.

Picture 056.jpg

Picture 049.jpg

Picture 024.jpg 

Picture 040.jpg


Picture 019.jpg

۱۳۹۳/۲/۱۵
نظر شما درباره مطلب بالا

طراحی و اجرا از مهندسین مشاور بهبد فرادیس نقش جهان